Wypłaty
świadczeń rodzinnych odbywają się w terminach określonych w
decyzji administracyjnej. W indywidualnych przypadkach termin
realizacji wypłaty świadczeń może ulec zmianie - rygor natychmiastowej
wykonalności
Wypłata
świadczeń realizowana jest w formie:
-
przelewu
na wskazane przez świadczeniobiorcę konto bankowe,
-
wypłaty
w Banku Spółdzielczym w Żurominie, Pl. Wolności 3
-
przekazem
pocztowym – w wyjątkowych sytuacjach.
Wypłata
świadczenia może być odebrana przez świadczeniobiorcę bądź też przez
pełnomocnika upoważnionego przez świadczeniobiorcę.
Przelewy
na konto dokonywane są najpóźniej do dnia 25-go każdego
miesiąca.
Świadczenia rodzinne od dnia 1 stycznia 2016r. wypłacane są w Banku Spółdzielczym w
Żurominie, ul. Pl. Wolności 3 w terminie od dnia 22
każdego miesiąca przez kolejne 3
dni robocze. W przypadku, gdy pierwszy dzień wypłaty przypadnie w sobotę lub w
niedzielę lub w święta, wówczas wypłata nastąpi przez kolejne 3 dni robocze
występujące po tych dniach wolnych.
W
przypadku złożenia wniosku w sprawie ustalenia prawa do świadczeń
rodzinnych po 10 dniu miesiąca świadczenia rodzinne za dany miesiąc
wypłaca się najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca,
następującego po miesiącu, w którym złożono wniosek.